Главная
Запчасти
image/svg+xml 0
Корзина
image/svg+xml 0
Избранное
Больше

Зразок маркування шарикових підшипників 1 серії 6000-6020
- 6005-2RS закритий прогумовим ущільненням
- 6005-ZZ закритий залізом
- 6005-2RS C3 закритий прогумовим ущільненням з тепловим зазором
- 6005-ZZ C3 закритий залізом з тепловим зазором
- 6005 відкритий
- 6005 C3 відкритий з тепловим зазором
- 6005-NR з канавкою під стопорне кільце
- 6005-2RS NR закритий з канавкою під стопорне кільце

ОСНОВНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ШАРИКОВИШ ПІДШИПНИКІВ

  Класифікація кулькових підшипників (шарикоих підшипників).
Базується на кількох ключових ознаках, зокрема за:
- сприйманим навантаженням (радіальні, осьові, радіально-осьові) 
- конструктивними особливостями (однорядні, дворядні, самовстановлювані тощо).

  За напрямком сприйманого навантаження

- основний критерій класифікації підшипників – це тип навантаження, яке вони можуть ефективно витримувати.
- радіальні кулькові підшипники: призначені переважно для сприйняття радіальних навантажень (перпендикулярних до осі вала). Вони також можуть витримувати невеликі осьові навантаження.
- упорні (осьові) кулькові підшипники: розроблені для роботи з осьовими навантаженнями (вздовж осі вала). Вони можуть бути односпрямованими або двоспрямованими.

  За напрямком сприйманого навантаження. Основний критерій класифікації підшипників – це тип навантаження, яке вони можуть ефективно витримувати.
- радіальні кулькові підшипники: призначені переважно для сприйняття радіальних навантажень (перпендикулярних до осі вала). Вони також можуть витримувати невеликі осьові навантаження.
- упорні (осьові) кулькові підшипники: розроблені для роботи з осьовими навантаженнями (вздовж осі вала). Вони можуть бути односпрямованими або двоспрямованими.
- радіально-упорні кулькові підшипники: можуть сприймати як радіальні, так і значні осьові навантаження. Навантаження передається під кутом від одного кільця до іншого. 

  За конструктивними особливостями. Залежно від конкретної конструкції та додаткових функцій, виділяють різні типи кулькових підшипників.
 -радіальні кулькові підшипники глибокого паза: найпоширеніший тип, що має глибокі доріжки кочення, які дозволяють витримувати помірні радіальні та осьові навантаження.
- самовстановлювані кулькові підшипники: мають сферичну зовнішню поверхню зовнішнього кільця, що дозволяє їм компенсувати початкові перекоси або прогини вала відносно корпусу.
- дворядні кулькові підшипники: мають два ряди кульок, що підвищує їхню жорсткість та здатність нести навантаження порівняно з однорядними аналогами.
- мініатюрні та інструментальні підшипники: невеликі підшипники, що використовуються в приладобудуванні та точній механіці.
- гібридні підшипники: містять елементи з різних матеріалів, наприклад, керамічні кульки та сталеві кільця, що підвищує їхню довговічність та дозволяє працювати на високих швидкостях.

  За наявністю захисних елементів. Підшипники можуть мати вбудовані ущільнення або захисні шайби для запобігання витоку мастила та потраплянню забруднень.
- відкриті: не мають ущільнень або захисних шайб.
- з захисними шайбами (Z, ZZ або 2Z): мають одну або дві захисні шайби з листової сталі, що захищають від великих частинок бруду.
- з ущільненнями (RS, 2RS): мають контактні гумові ущільнення з однієї або двох сторін, які забезпечують кращий захист від вологи та дрібного пилу.